På besök hos Design House Stockholm

I torsdags var jag på vårvernissage i Design House Stockholms snygga lokaler. De visade säsongens sortiment för profilhandeln, och det bjöds på snittar och mousserande...


Bild från Design Houses "kontor"

Som en liten gåva fick vi en "Rest Pillow" designad av Linnea Blomgren. Tyvärr så vet jag inte alls hur jag ska använda den. Har ni några tips? Den passar inte riktigt in i soffan direkt, så jag kanske får ha den på skrivbordet och luta huvudet mot när jag behöver en paus?

Rest Pillow

Andra prylar som jag gillar mer är vasen Focus som jag tror passar för alla sorters blommor och så den klassiska Block lamp, så snygga!


Bilderna kommer från Design House Stockholm


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en svårplacerad kudde! Kanske som fotpall? Jag gillar också vasen och framför allt lampan!

2009-03-30 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback