Vintertavlor med 80-talsstuk (?)

När vi satte upp de här tavlorna på väggen fick vi lite 80-talskänsla. De mörka ramarna i kombination med de mörka fotona kanske blev lite för mycket? Hur som helst gillade vi dem, och de får sitta kvar. Fotona kommer från en av vinterns promenader. Framkallningen gjorde jag hos Crimson, och blev helnöjd. Snabb leverans, bra internetverktyg, och bra resultat på fotona. Nu drömmer vi om att köpa canvastavlor från Crimson till sovrummet...



Jag vill köpa nya kuddar till soffan också, och passar då på att fråga er: Vilken färg tycker ni skulle vara fin till våren?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du kan ha limegröna kuddar!

2009-02-23 @ 21:21:33
Postat av: Per

Håller med ovan (eller nedan kanske det blir). Har vi inte sådana kuddar nere i förrådet redan... :-)

2009-02-23 @ 22:20:59
Postat av: Elin

Vad fint! Förstår att ni gillar fotona.

Jag tycker att ni ska ha kuddar i turkosa och blåa nyanser..och kanske någon ljusgrön också :)



Kram

Postat av: Caroline

Vad bra att förstoringarna blev bra! Hade nämligen också tänkt att göra förstoringar hos Crimson, och nu ska jag definitivt göra det!

Jättefina bilder, leve 80-talet! :) Nej jag tycker att det känns modernt, och personligt.

2009-02-25 @ 18:58:46
URL: http://madam-c.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback