Böcker som ger inspiration

Härom veckan damp det ner nya böcker i brevlådan. Jag har beställt Pyssel de luxe (som jag skrivit om tidigare), White Christmas av Susanne Swegen, som är en bok på norska med mycket bilder och idéer för juldekorationer, pyssel och bakning. Boken har temat vit och enkel inredning, och är ett tips för de som är trött på allt bling bling. Själv kommer jag nog att blanda det enkla med lite bling bling i jul.

För lite mer färggrann inspiration i jul finns boken Skandinavisk jul av Birgit Kaarvig. Alla böckerna finns att hitta på AdLibris.


Kommentarer
Postat av: Elin

Det är så roligt med inredningsböcker! Dem kan man inte ha för mycket av! Köpte Skandinavisk jul förra året, så nu kan vi ju låna böcker av varandra. Ja förutom Pyssel de luxe då ;) Kramar

2008-10-26 @ 23:38:08
Postat av: Elin

Det är så roligt med inredningsböcker! Det kan man inte ha för mycket av! Köpte Skandinavisk jul förra året, så nu kan vi ju låna böcker av varandra. Ja förutom Pyssel de luxe då ;) Kramar

2008-10-26 @ 23:39:43
Postat av: Mum

Vilka härliga böcker! När ska vi pyssla och julbaka?

2008-10-27 @ 19:30:07
Postat av: Elin

Varje dag fram till jul är mitt förslag! hihi :)

Postat av: Hanna

Och jag som också har köpt den boken. Jag får lära mig att kolla med dig först!

2008-11-03 @ 17:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback