Mina dörrkransar är klara!

Jag har varit så pysslig att jag har köpt en stomme/krans och lite tillbehör och satt ihop dem till en egen dörrkrans!
För er som bor i stan - titta in i den nya butiken Magnolia på Östra Storgatan. De har massor med tillbehör till kransar och andra söta saker.

Min favoritkrans kommer jag att sätta upp på dörren när tiden är inne. Den består av filthjärtan och pärltråd från Magnolia.


Det här hjärtat hade jag på dörren förra året. Nu har jag piffat upp den lite med ett stort fithjärta.


Kommentarer
Postat av: Elin

Men gud vad fina! Jätte duktig är du :) Nu blir jag också sugen på att göra en krans!



Kramar



Postat av: Tina

Jättesnyggt! Perfekta att ha inomhus också!

2008-11-16 @ 14:26:08
Postat av: Carron

Vilka fina kransar! De där borde du sälja! Fint med lite mer otraditionella kransar.

2008-11-23 @ 13:51:14
URL: http://madam-c.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback