Adventsljusstakar

Idag gick jag ner i källaren och tog fram adventsljusstakar, adventsstjärnor och lite annat. Jag ska inte hänga upp dem förrän på söndag, men jag hjar fixat iordning dem.

Jag gillar mina hjärtan som kommer från
Hellmanska gården i Nyköping (köptes förra året)



Jag kunde inte låta bli att fixa iordning min andra ljusstake, inköpt på Kanel för några år sedan.
I år fyllde jag den med vita stenar och några prydnadsstjärnor.



Ledsen för den taskiga bildkvaliteten, men jag hade inte tid att vara så noggrann! :)
Nu ska jag kolla på Grey's...

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint du gjort! Då känns det som att jag kan göra i ordning min adventsljusstake nu också ;) Ja julgodiset ser lika gott ut som det smakar, och det ditt ser minst lika smarrigt ut! Vi måste ju ses o dricka lite glögg o provsmaka :) Det tycker jag vi gör en kväll snart! Kramar

Postat av: Per

Tänk vad bra man har det ibland. Julfint hemma trots att jag inte har lyft ett finger...än. Jag antar att jag får några uppgifter när jag kommer hem på söndag ;-)

2008-11-27 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback