Tapeter som ger inspiration

Jag, liksom många andra, gillar Cole & Sons tapet Woods. Och jag har liksom många andra beställt hem tapetprov från Måleributiken som jag tänkte använda till att göra en tavla. Jag beställde ett annat mönster också som tyvärr var slut. Det blir nog superfint i sovrummet, jag gillar tapeter med organiska mönster, träd, blommor och kvistar.



Jag har massor idéer just nu kring tavlor och mönster på kuddar m.m. Vi får se om jag får tid att förverkliga dem framöver...

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack så mycket för senast! Supertrevligt!



Såg du att jag hade exakt samma tapetprov stod i sovrummet? :) Kul att vi har samma smak! Vet inte vad jag ska göra med mitt än bara...

Postat av: Tina

Nu blir jag avundsjuk, det är en jättesnygg tapet som jag sneglat på länge. Får nöja mig med levande träd...//Kram Mamma

2009-03-23 @ 22:07:53
Postat av: Hanna

Haha, nej det såg jag faktiskt inte! Visst är de snygga! Helst skulle jag vilja ha en hel vägg med träd i något rum...

2009-03-29 @ 20:27:42
Postat av: Tina

Skulle vara snyggt med tapeten i en svart tavelram med bred passepartout, eller hur?

Dina tuffa kudde kan du kanske ha som fotpall?

2009-03-30 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback