Blir det en white christmas i år?

Jag drömmer i alla fall om en vit jul. Får inte ni också en härlig känsla när ni tittar på det här fotot från Martha Stewart? Eller tycker ni kanske att det är för mycket??



Det här hoppas jag hinna innan julafton:

* Kors av pärlor till granen
* Pyssla till klämmor som jag kan hänga eventuella julkort på
* Smaka och prova goda efterrätter med julsmak. (Ex. Glassbakelse med pepparkaka)
* Inköp och fix med julblommor
* Fixa till kransen på dörren
* Göra ett fat med julkryddor som ska sprida juldoft
* Hänga upp adventsstjärnor och sånt
* Göra julgodis: Tryffel, knäck, och spännande recept ur "Vinterns söta"
* Göra kartonger och strutar till mitt julgodis
* Baka skurna pepparkakor
* Göra årets julkort
* Göra hemmagjorda julklappar (kan inte avslöja vad!)
* Pepparkakor - town houses från Martha Stewart
* Mer kanske kommer...
* Hinna njuta och ta det lugnt!

Kommentarer
Postat av: Per

Ojdå, vilken lista! Det blir mycket pysslande till jul. Det är väl bara att kavla upp ärmarna då. Vad blir det i helgen?

2008-11-04 @ 22:28:09
Postat av: Tina

Härligt att se att se en lista utan fönsterputsning och golvboning! Det var INTE bättre förr!

2008-11-05 @ 18:36:37
Postat av: Elin

här har vi en tjej som är organiserad minsann! jag tycker granen är hur fin som helst! ska er gran gå i vitt i år? själv tänker jag nog ha enris med lite julgranspynt :)kram!

Postat av: Carron

Det är ju jättefint med en vitpyntad gran! Det har nämligen vi :) (eller ska ha) med lite inslag av silver och guld. Köpte några fina nya saker att hänga i granen på Macys i New York, du hade bara älskat deras julavdelning, helt gigantiskt!

2008-11-08 @ 17:48:11
URL: http://madam-c.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback