Jag vill lära mig virka!

Det ser så avslappnande och roligt (!) ut att virka tycker jag. Förra veckan när jag var inne på Designtorget hittade jag jättesöta små kit med virknål, garn och beskrivning i. Jag ångrar mig nu att jag inte köpte ett sådant när jag ändå var där. Man kan välja mellan grytlappar, liten matta och två olika korgar. Se här - De är jättecharmiga.




Ett alternativ för att lära sig virka är att låna/köpa en bok om detta. Jag har hittat två böcker på Bokus: Lär dig virka och Börja virka. Jag ser mig själv sitta och virka framför OS på TV i augusti. :) Så det kanske blir ett bokinköp. Synd att mormor bor så långt borta, hon skulle lätt kunna lära mig att virka utan en bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback