Kanelstjärnor

Igår hade jag extra tid för lite pyssel. Jag tog ut lite kompledigt på eftermiddagen och gick ut på stan och köpte en mandelkvarn. Jag ville nämligen baka Karins kanelstjärnor som jag hittat på DN:s hemsida. Kakorna blev jättegoda även fast jag uteslöt bittermandelessencen. De kanske inte smakade lika mycket, men jag blev nöjd med dem.

Några foton blir det tyvärr inte eftersom min kamera har lagt av. Jag tog några halvdåliga bilder med mobilen som jag kan lägga upp de närmaste dagarna. Då ska ni också få se vilken fin och god glögg vi köpte på Skansens julmarknad i helgen! Mums...

Här följer tips på andra godsaker från DN som ni kan passa på att göra i jul. Pepparkakskryddad chokladmousse? mmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback