Är det ok med plastorkidéer?

Orkidéer är oftast tacksamma att ha hemma, de klarar sig själva och är väldigt fina. Man blir glad av att ha dem i fönstret helt enkelt. Men man blir inte lika glad när de vissnar ner och liksom aldrig vill få nya blommor igen. Så sist när jag var på Blomsterlandet med syftet att köpa snygga orkidéer så var fatiskt de finaste orkidéerna jag hittade gjorda av plast med prislappen 59 kr/st. Jag köpte dem, och är nöjd med dem för jag vet att de kommer att blomma länge... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är helt okej med lite fusk, tycker jag!

2009-03-09 @ 20:19:40
Postat av: Tina

Det är helt okej med lite fusk, tycker jag!

2009-03-09 @ 20:21:26
Postat av: Elin

Du gjorde ett bra köp, det kan jag intyga. Mina har blommat i två år ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback